Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Plus jeszcze jedna zasada, ale nieobowi─ůzkowo, zobaczymy ja

 
Odpowiedz do tematu    Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
Plus jeszcze jedna zasada, ale nieobowi─ůzkowo, zobaczymy ja
Autor WiadomoŠ
Juukla
Bossmode



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post Plus jeszcze jedna zasada, ale nieobowi─ůzkowo, zobaczymy ja
Buziaki dla Was wszystkich!
[link widoczny dla zalogowanych]
Okulista zakleił Zosi zdrowe oko i nawet nieźle sobie wtedy radziła, więc widzi na to oko ale słabiej. Bolało jak cholera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kurde no!!! [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich spa┼Ťlak├│w.
Wkurzy┼éam sie na maksa bo stwierdzi┼éam ┼╝e w takim razie nie biore. Mam ma┼éy problem. Bezsensowne pytani ile kto wa┼╝y przy takim wzro┼Ťcie, cz─Östo to ile wa┼╝ymy jest nieadekwatne do tego jak wygladamy.Nalezy wzi─ůc pod uwag─Ö grubo┼Ť─ç ko┼Ťci, bo s─ů osoby o ci─Ö┼╝kich ko┼Ťciach, kt├│re wa┼╝─ůc 60 kg przy wzroscie ok 170cm wygl─ůdaj─ů szczup┼éo, a wa┼╝─ůc 54 wygl─ůdaj─ů ju┼╝ anorektycznie ( sk├│ra + ko┼Ť─ç). My┼Ťlicie, ┼╝e mog─Ö by─ç w ci─ů┼╝y? Ale z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie ma, wiec mo┼╝e warto si─Ö zdecydowa─ç, w ko┼äcu jak nie sprobuje to nie bed─Ö wiedzia┼éa czy by┼éo warto [link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi si─Ö jednak, ┼╝e ja czu┼éabym pewien dyskomfort, a ju┼╝ po tym co mnie dzisiaj spotka┼éo, na pewno w najbli┼╝szym czasie si─Ö na to nie zgodz─Ö. To mi wolno. PS chyba nie wiesz ile robisz przykrosci tym kobiet─ů ktore pragn─ů dziecka , ktore czekaj─ů marza o macierzynstwie , nie wiesz co to znaczy , iec nie zycze ci tego ja wiem .... no niestety, bior─ůc pod uwag─Ö na kt├│rym miejscu byli┼Ťmy w rankingu to i tak super zagrali wed┼éug mnie To indywidualna sprawa kazdej kobiety. mam problem zrobi┼éam w┼éosy rozja┼Ťniaczem iwysz┼éy mi siwe pasemka prawi e┼╝e bia┼ée.a wiecie dlaczego bo rozja┼Ťniacz rozjasnia w┼é┼éos traci bigmenty i nie da sie wruci─ç do naturalnego koloru.chyba ┼╝e w┼éosy odrosna lub je za farbujemy.a farbowanie niszczy w┼éosy i staja si─Ö s┼éabsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zm─Öczeni, siadamy najcz─Ö┼Ťciej wygodnie przed telewizorem, bo przecie┼╝ od ┼╝ycia te┼╝ nam si─Ö co┼Ť nale┼╝y, i rozpoczynamy od┼╝ywianie.
[link widoczny dla zalogowanych]
nigdy nie pochwala┼éem dzia┼éa┼ä ko┼Ťcio┼éa - wi─Öc dlaczego takie argumenty wysuwasz ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczesnije ialam kilku wlochow ( z jednym nawt mieszkalam) ale powiedzialam NIE konec, sa strasznymi mami synkami!! [link widoczny dla zalogowanych] gynalgin pomógł!!
To ten co tanczyl? Bedziemy wspierac Jala neti test osobowosci wg dalay lamy - wyniki sa niezwykle (z trzech tylko pytan) Brzmi jak haslo jakiejs sekty [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez bylam w renomowanym liceum i tez wyzywalam na obnizanie ocen. po zako┼äczeniu diety nie mozna jej stosowa─ç 2 lata , zreszt─ů t co m├│wisz to nierealne za 1 razem ta dieta jest o wiele skuteczniejsza , za drugim organizm ju┼╝ jest przyzwyczajony do zmienionego metabolizmu i z regu┼éy prawie nic si─Ö nie traci Cz├│┼éko! trafi┼éas widze te┼╝ w moje ulubione (hihi) czekam na odpowiedzi, papa spokojnie to tylko awaria>chyba kojarze,ja naszcz─Öscie nie musia┼ém nic kombinowa─ç bo kiedy┼Ť po moim kombinowaniu usun─Ö┼éam prace mgr mojemu bratu.........ma szcz─Ö┼Ťcie mia┼é kopie na dyskietce wol─Ö model 505 w Polsce ma┼éo dost─Öpny albo wcale, na facecie lepiej le┼╝─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jutro kończę schudłam więcej niż 10% swojej wagi na razie wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie pal i nie pij.
[link widoczny dla zalogowanych]
-SKRZYP POLNY-na pierwszym miejscu w┼Ťr├│d ro┼Ťlin je┼Ťli chodzi o wzmacnianie w┼éos├│w(a to dzi─Öki zawartej w nim krzemionce) oraz przeciwko przet┼éuszczaniu si─Ö, bo tak troch─Ö osusza sk├│r─Ö; szukam fryzjera ktory dobierze mi odpowiedni kolor blondu (zeby nie wygladal tandetnie i sztucznie), przy czym nie zniszczy moich wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.

mieszkam sama w kawalerce.lubie te paj─ůczki chude co zazwyczaj w ┼éazience siedz─ů sobie ,ale te czarne grube to najgorsze co moze by─ç .zabicie takiego paj─ůka trwa u mnie ok godziny zaczym sie napatrze i nastresuje i jak juz sie zbiore zeby ubic to mi zwiewa zawsze. [link widoczny dla zalogowanych] Wuchodzimy z Kosciola, blu┼╝nimy o drugim czlowieku, a dopiero co przyjeli┼Ťy komuni─Ö...
Przechodz─Ö na diet─Ö - b─Öd─Ö pi─ç soki i je┼Ť─ç sa┼éat─Ö Trzeba miec nier├│wno pod sufitem ... Bardzo prosz─Ö o odpowied┼║ to jest dopiero abstrakcyjne odczucie. Jedyne co wiem to teledysk by┼é animowany taki komputerowy co┼Ť takiego, jakie┼Ť roboty mo┼╝e nie wiem ;d lata 90 mo┼╝e 2000, zawsze ┼Ťmiga┼éo sie z tym na walkmanie kojarzy mo┼╝e kto┼Ť co┼Ť ? [link widoczny dla zalogowanych]
Facet jest naprawd─Ö SUUUUUUUUUUPER!!!! Yaiya najgorsze jest to ┼╝e jak gdzie┼Ť przeczytalam \bulimia jest jak stara przyjaci├│┼éka kt├│ra nigdy nie zawodzi\ Dziewczyny my┼Ťle ze to forum to naprawd─Ö ┼Ťwietna sprawa Fajnie czasami poprostu sobie pogada─ç My┼Ťl─Ö ze to jest naprawd─Ö potrzebne G┼é─Öboko wierz─Ö w to ┼╝e uwolnicie si─Ö z side┼é \przyjacio┼éki \ Zolty motylek, ,tak Marianno ,jestem inna i kocham jak widz─Ö bliskich wok├│┼é siebie ...lubi─Ö pe┼éen dom a nie cierpi─Ö samotno┼Ťci i ciszy ,mo┼╝e tak czekam z ut─Öskni─Öniem na wnuki A co jesli jest sie nieszczesliwym w nieodpowiednim zwiazku? ale strasznie dlugo sie czeka na taka wizyte ehh... Mysle za nawet jak tu wejdzie tylko po to aby poczytac, to nam z czasem pozazdrosci i sie przylaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No nie przesadzajmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kinga Rusin
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2000 kcal, to korzystniej jest to rozłożyć na 5 posiłków, niż np. [link widoczny dla zalogowanych] Poczekaj jeszcze 3 tyg zanim zaczniesz szukac objawow
Aż tak bardzo długo nie siedze, bo wiedomo, że jeszcze az tak bardzo nie wolno... Poza tym staram się nie przekroczyć 1200-1300 kcal. Przepisy na rozne pasty bedziesz miala w ksiazeczkach p.Dabrowskiej.Nie wyobrazam sobie kupowac gotowe bo tam 3/4 zawartosci to chemia,tak samo nie jadam konserw itp. julii, zrozumialam i wtedy to wina lekarza ktory wykonywal zabieg ze nie jest idealnie??? [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny bardzo prosz─Ö o rad─Ö czy lepszy jest stepper boczny czy skr─Ötny? W Polsce to tylko wrzod├│w sie mo┼╝na dorobi─ç!!! Eh, mnie najbardziej przerazi┼éo to zdj─Öcie gard┼éa... Oczywi┼Ťcie pierwsze uderzenie odbywa si─Ö z du┼╝ej odleg┼éo┼Ťci! vinylova - wydaje mi si─Ö, ┼╝e lekarz wie co robi jesli on bedzie wmawial Ci ze to Twoja wina po prostu wyjdz z pokoju, bo to nieprawda ze Ty zawinilas. podczas ogl─ůdnia telewizora zamiast t┼éustych chips├│w lub orzeszk├│w, w przeciwie┼ästwie do kt├│rych do┼Ť─ç szybko zapewnia uczucie syto┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze to pogoda czy cos?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Wto 3:35, 08 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin