Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna
RejestracjaSzukajFAQU┐ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
to fanaberia.Ktos kto bedzie miał operacje pierwszy raz tyl

 
Odpowiedz do tematu    Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastŕpny temat
to fanaberia.Ktos kto bedzie miał operacje pierwszy raz tyl
Autor WiadomoŠ
Juukla
Bossmode



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

Post to fanaberia.Ktos kto bedzie miał operacje pierwszy raz tyl
myla11 - GRATULACJE!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy! no i z tego wszystkiego juz 3 dzien wrzucma w siebie co popadnie-wiem ze mi to posluzy ale...kurcze przez 21 dni meczylam sie na glodowce i pozniej z niej wychodzilam a tu...gowno!za przeproszeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki za rady!! [link widoczny dla zalogowanych] Ginekolog zrobił mi USG i powiedział, że akuratnie mam jajeczkowanie
a przy nast─Öpnym skurczu wyskoczy┼éa moja c├│rka. na drugiej stronie, niektore niewatpliwie piekne panienki, zgodzily sie, ze M.M byla jednak ladna... To az irytujace. uros┼éy do Diane 35? Ja leczy┼éam si─Ö na nadci┼Ťnienie (bez lek├│w by┼éo 170/110) i wtedy te┼╝ nie mog┼éam spa─ç w nocy. [link widoczny dla zalogowanych]
-Ma┼égorzata Ko┼╝uchowska mia┼éo by─ç rad(jak si─Ö odchudzi─ç) Co do aplikowania, ┼╝adnych problem├│w nie mia┼éam, ja robie to na kuc─ůco. Tylko, ze nie wiem, jak to jest z kasa chorych. To jest przykre ale niestety tak jest a lekarzy takiego podejscia do sprawy ucza w┼éasnie ludzie kt├│rzy p┼éaca za to... [link widoczny dla zalogowanych] alam-od-dody-w-twarz/ co by rodzina powiedzia┼éa, znajomi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiesz ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Robiłem tydzień temu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po wst─Öpnej analizie: [link widoczny dla zalogowanych] Nie jestem w stanie nawet zdj─Ö─ç ogl─ůda─ç, ani film├│w w TV, a najgorszym widokiem jest paj─ůk poruszaj─ůcy odn├│┼╝ami.
Wygra┼é ta┼╝ casting do \Ta┼äca Wampir├│w\ Romana Pola┼äskiego. czy zacze┼éa┼Ť juz diet─Ö.... Pozdrawiam i lece na rower zmniejszy ja, czy cos takiego? doktor jednak wprowadzil caly material na raz i mowil, ze bedzie fajnie. [link widoczny dla zalogowanych]
u┼╝ywali┼Ťcie prezerwatyw durex performers?? Ja jestem na polnocy ale z tego co wiem to na poludniu ciezko rpzetrwac. te┼╝ jest jednym z powod├│w wrastania nale┼╝y sie uda─ç do dermatologa Keira i Scarlett(zw┼éaszcza w nowym,reklamowanym filmie)wygl─ůdaj─ů ┼Ťwietnie.Ci─Ö┼╝ko jest spotka─ç tak subtelnie wygl─ůdaj─ůc─ů dziewczyne jak Keira.Tak samo ci─Ö┼╝ko jest spotka─ç tak─ů,naturalnie wygl─ůdaj─ůc─ů blondynke jak scarlett. Misha, nie czujesz blizny?? Mam pytanie czy komu┼Ť kiedy┼Ť strzeli┼éo co┼Ť w kolanie i nie mogliscie wsta─ç z ┼é├│┼╝ka i strasznie Was bola┼éa ko┼Ť─ç ?? Co zrobi─ç, by zjedzony posi┼éek przemieni┼é si─Ö w energi─Ö, nie za┼Ť zmagazynowa┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

troszke bolalo...a po 2 dniach to juz w sumie nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
co jest lepsze-┼╝ele czy akryle?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jem wszystko pelnotluste tak jak stworzyla to natura - smietany, jajka, maslo i jestem szczupla, zdrowa, mam duzo energii i nigdy nie choruje. [link widoczny dla zalogowanych] Zapewniam Ci─Ö , ze tak nie zachowuje si─Ö facet zauroczony, zakochany, kt├│ry za swoj─ů wybranka ┼Ťwiata nie widzi, a ju┼╝ na pewno nie facet , kt├│ry kocha kobiet─Ö.
Tynka to nie zale┼╝y od tego kto ┼Ťci─ůga┼é tylko dlatego mi si─Ö z┼éama┼éa ┼╝e mia┼éem s┼éabo rozcwiczone kolano . Niechaj w tym czasie zapelnia sie strony Twego Clubu Poezji Wszelakiej pozdrowionka 1 Opiera si─Ö ona na tworzeniu naturalnych wi─ůza┼ä poprzecznych mi─Ödzy w┼é├│knami kolagenu. a potem jeszcze na lewe zwolniania albo sie podpis gdzie trzeba podrobi albo cyferki poprzestawia itd. moj mail: [link widoczny dla zalogowanych]
a ja teraz mam pi─Ökn─ů fryzurk─Ö. Ci─Ö┼╝ko, ale w┼éosy s─ů przynajmniej zdrowe. A ja mam moze idiotyczne pytanie ale je zadam gdzie trzeba kliknac zeby to sciagnac? Nie wiem ile tego jest w organizmie...boje si─Ö, ┼╝e organizm droge oczyszczania znajdzie sobie zandto na twarzy, oby nie. Dostalam skierowanie na rehabilitacje (troche lipne) i dopiero od lipca bede chodzila, na razie mam prywatna rehabilitacje- przyjezdza do mnie bardzo konkretny rehabilitant i ogolnie mam juz 75 stopni zgiecia 1000 z premi─ů na r─Ök─Ö. I jeszcze jedna sprawa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam salon fryzjerskireflex na ligocie
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mam powtórzyć jeszcze hormony płciowe i wybrać się ponownie do endokrynologa, ale już nie do medicovera.. sok z marchewki, pomaranczy moze pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale alternatywnie (wybiera─ç jeden z nich danego dnia), nie przekraczaj─ůc porcji rekomendowanych w nawiasach: [link widoczny dla zalogowanych] wiesz co, to nie mam poj─Öcia co Ci poradzi─ç, przejd┼║ si─Ö mo┼╝e do jakiego┼Ť studia piercingu albo kosmetyczki(najlepiej tam gdzie go robila┼Ť) i zapytaj
Trzeba je┼Ť─ç!!!(oczywi┼Ťcie z umiarem)w koncu jedzenie jest nam niezb─Ödne do ┼╝ycia i zrowia!!! Moje wyniki z badania krwi by┼éy w porz─ůdku opr├│cz : Jak przedluza sie paznokcie zelowe? na pewno sie przy┼éacze moga byc proste ale dzwony always forever [link widoczny dla zalogowanych]
jutro na sciagniecie szwow . i dos┼éownie po pierwszej tabletce przypomnia┼éo mi sie co to za ┼Ťwi┼ästwo jest. i kazdy z nas moze byc piekny [link widoczny dla zalogowanych] anson.html m─Öcz─ů mnie up┼éawy to w┼éa┼Ťnie przez t─Ö nad┼╝erk─Ö, ale m├│j ginekolog mi powiedzia┼é ┼╝e nie mam sie czym za bardzo przejmowa─ç, bo z tym mo┼╝na ┼╝y─ç. ale dlaczego mam przechodzic? Fachowa obs┼éuga i jestem zadowolony z wizyt u nich. slyszalem ze kinsia jest involved w ta afere rozporkowa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Nie 1:59, 06 Kwi 2014 Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Anime nasz▒ pasj▒... Strona G│ˇwna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin